Reklamace a vrácení zboží
Přestala vám svítit Alessandro LED lampa nebo vám přišel rozbitý lak na nehty? Děláme maximum proto, abyste byli s naším zbožím spokojeni. Někdy se ovšem může stát chyba a proto jsme tu pro vás, abychom vše rychle vyřešili.
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY BEZ UDÁNÍ DŮVODU DO 14-TI DNŮ OD DATA KOUPĚ
Pokud se vám ihned po obdržení objednaného zboží něco nelíbí, můžete využít do 14-ti dnů od koupě zboží tzv. odstoupení od smlouvy BEZ udání důvodu. V tomto případě nám napiště email na alessandrocr@seznam.cz nebo zavolejte na 777 709 461. Peníze vám vrátíme do 14-ti dnů od obdržení nerozbaleného zboží v původním stavu.
REKLAMACE
Pokud se vyskytne vada zboží při dodání nebo do dvou let od data koupě zboží, přistupujeme k tzv. reklamaci. V případě reklamace nás prosím kontaktuje emailem na alessandrocr@seznam.cz nebo telefonicky 777 709 461. Na vyřízení reklamace máme 30 dní. Reklamace může být vyřešena následujícími způsoby: kompenzace ve formě poukázky, oprava nebo odstranění vady (pokud je oprava nemožná, může zákazník žádat slevu z kupní ceny). V případě, že se jedná o významou vadu zařízení, může zákazník odstoupit od smlouvy.
CO JE VADA ZBOŽÍ A CO NELZE UZNAT JAKO VADU ZBOŽÍ
Pojďme si ještě shrnout, co je považováno za vadné zboží a co není důvodem reklamace. Za vadné se považuje zejména zboží, které nemá obvyklé či prezentované vlastnosti, neslouží svému účelu, neodpovídá požadavkům právních předpisů či nebylo dodáno ve sjednaném množství. Prodávající upozorňuje, že zvýšenou citlivost či případ alergické reakce na dodané zboží nelze samu o sobě považovat za vadu zboží. Stejně tak za vadu zboží nelze považovat nedostatky v dárcích a jiném bezúplatném plnění, které poskytuje prodávající nad rámec Vaší objednávky. Obrázky zboží v internetovém obchodě mají ilustrativní charakter a nepředstavují závazné zobrazení vlastností zboží (obal zboží se může například lišit z důvodu změny obalu výrobcem).
Celé znění obchodních podmínek ZDE.